Pomoć korisnicima

Najčešće postavljana pitanja

Da li ću dobiti isti proizvod koji vidim na slici?

Da, dobićete proizvod koji vidite na slici. U našoj web prodavnici trudimo se da prikažemo tačne i aktuelne slike svih proizvoda kako bismo osigurali da kupci dobiju upravo ono što su naručili.

Gde mogu da vidim svoj račun o kupovini?

Račun o kupovini možete videti na dva načina: biće vam poslat na vašu e-mail adresu odmah nakon kupovine, a takođe će biti priložen uz robu koju primite.

Kako mogu da vratim predmet?

Kupci bi trebalo da prijave reklamacije vezane za količinu, odstupanja u vrsti proizvoda, eventualna oštećenja ili kvalitet proizvoda što pre nakon prijema pošiljke, a najkasnije u roku od 3 dana od dana kada je paket primljen.

Da li ćete obnoviti zalihe artikala označenih kao „nije na zalihama?“

Da, obnavljaćemo zalihe artikala označenih kao „nije na zalihama“. Trudimo se da uvek imamo sve artikle dostupne i radimo na tome da što pre dopunimo zalihe. Hvala vam na strpljenju.

Da li imate način plaćanja "pouzećem" kao mogućnost plaćanja?

Da, imamo mogućnost plaćanja "pouzećem". Možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja robe. Ova opcija vam omogućava da se osećate sigurnije, jer plaćate tek kada primite svoj paket.

KONTAKT FORMA

KONTAKTIRAJTE NAS U VEZI SVIH PITANJA